Goddag!

En ny dag vankas, det är MAJ! Otroligt vad fort det gått, månaderna har sprungit förbi oss och nu är det försommar här i Sverige. Man hänger nästan inte med i tiden.

Eftersom jag gick o la mig tidigt igår, sov så länge jag ville idag, blev 12 timmars sömn så är jag pigg idag! Känns jätte skönt! Johanna är på väg hit, vi ska ta oss en långpromenad i skogen med Bosse. Sen om inte hon ska iväg nånstans ikväll så kanske vi sätter oss ute och spelar kort. Vädret är underbart! :)

Imorgon kommer pappa och Britta hem, denna månad har faktiskt gått fort! Ska bli kul o höra hur dom haft det! =)

What else? Jag har gjort en lista på saker jag vill uträtta i hemmet innan dom kommer hem, det är väl det enda!
Nu ska jag bara vänta på att Johanna kommer sen ska man ut o njuta av vädret!

Hejsvejs!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0