Full rulle

Kvällens pass på praktiken var som vanligt lärorikt och roligt, det var fullt upp från att jag kom dit till att jag gick hem. Och visst är det tungt men det är rätt kul också, att ha fullt upp, tiden går fort och man hinner inte känna efter om man är trött.

Nu börjar jag dock känna mig väldigt redo för sängen och skön nattsömn. Måste upp tidigt imorgon så jag orkar upp till onsdagens morgonpass, gäller ju att ställa om sig i tid! :)

Igår surrade ja me Sonja på msn, vi pratar alldeles för sällan! Det var kul o prata med henne även om ja va lite depp igår. Hon berättade dock något mycket roligt! Hon, Jessi och Madde funderar på att komma på besök i augusti! Till självaste Sundsvall! Hoppas verkligen dom har möjlighet till det för det skulle vara riktigt skoj. Har redan idag suttit o funderat över vad man kan göra om dom skulle komma! :)
Jag måste ju såklart nån gång i framtiden ta o pallra mig till Finland för ett besök, dels måste jag hälsa på dom men dessutom finns ju Bella, Ingela, Anna med flera som jag skulle vilja träffa! Bara det att det har inte passat, och särskilt inte när man lever på studiebidrag.

Ni vet för övrigt inte heller hur mycket jag saknar Jacke nu.. var ett tag sen jag kände så otroligt stark saknad efter han! Jag har ju saknat han hela tiden men nu är känslan lite starkare.. förmodligen för att det är så nära tills han kommer hem. Overkligt!

Som jag skrev tidigare så funderade jag på att bo hos svärföräldrarna nu några dagar, men har bestämt mig för att skjuta på det tills helgen. Så i helgen lär jag bosätta mig där då jag ändå ska vara på praktiken hela helgen.

Nu vet ni vad som händer.
Gonatt!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0