En vecka

Nu har man en veckas ledighet framför sig, rätt skönt må jag säga! :) Hoppas verkligen att jag får jobba nåt, för det vill jag mer än gärna! Måste försöka ringa bemanningen på fredag och säga till dom att jag vill och kan jobba!

På fredagen ska Jacksson med kompisar till Tjuvholmen o grilla o festa.. om jag ska med? Vet ej.. På sätt och vis vill jag ju.. men det beror mycket på vilka som ska dit. Om det bara är ett gäng grabbar så känns det verkligen onödigt att hänga med som nån svans. :) Så vi får som sagt se! Annars surra Britta om grillning hemma på Alvägen. Skulle ju inte va dumt de heller! =)
I helgen är det dop på lördagen, lilla Stella ska döpas.. känns så surt att vi aldrig är där o hälsar på, eller ja, att jag aldrig är där o hälsar på.. jag är verkligen sämst! Men men, blir iaf bra att gå på dop :)

Det är iaf väldigt skönt att ha Jacke hemma! På söndag ska vi på en lägenhetsvisning på Skönsmon.. sen har vi ju en visning på måndag också. Ikväll har vi kollat lite på säng o diverse.. ja herregud, det är mycke som ska fixas och köpas. Jag är ju så jävulskt ointresserad vilket är lite trist. Jag har ju inga åsikter om inredning och sånt.. Men det tar väl sig så småningom kanske... :)
Så jäkla skönt att livet börjar på riktigt nu! VÅRAT GEMENSAMMA LIV! :)




 


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0