Decided

Om vädret tillåter är det numera bestämt att jag ska med ut till Tjuvholmen. Jacob förklarade ju för mig idag att Emma ska med och att Offer hade räknat med att ja skulle med.. då blev de annat ljud i skällan :D

Idag klev vi upp tidigt.. va riktigt skönt att ta sig upp i tid kan ja lova! Vi va i Birsta vid 10.. gick runt hela IKEA, kollade möbler och prylar, planerade och funderade. Jag är ju fortfarande inte särskilt intresserad men jag försöker och självklart har jag åsikter om hur vi ska ha det i vårat hem.
Sen blev de självaste Birsta, där hitta vi doppresent till Stella. Efter detta var vi ju bara tvungna att gå in på OnOffs utförsäljning. Där var nästan tomt på grejer, snacka om utförsäljning! Men vi hittade iaf en ny plattång till mig för halva priset, om den är nåt att ha vet jag inte.. men säkert bättre än min gamla! :)

Nu ska jag höra om vi kanske ska dra o sola ändå... är ju så förbaskat tråkigt att bara sitta rakt upp o ner och inte göra nånting! :)

ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0