Åldern

Har hakat upp mig på åldern, jag och Elina har hakat upp oss tillsammans. Vi tjatar och tjatar om att vi inte är så gamla, vi är relativt unga fortfarande. Vi ska ut o se världen, vi ska festa, vi ska fortfarande vara galna. Det är nu det gäller, det här är sista chansen innan det är dags att bli vuxen på riktigt och ta ett tvättäkta ansvar.



Men kanske, kanske att jag är lite gammal ändå. För helt plötsligt önskar jag så innerligt att vi hade en sommarstuga.. Där man kunde fixa med blommor, klippa gräset, måla och greja. Tänk alla människor som har en sommarstuga! Dom har fullt upp hela sommaren.. Va mysigt. Ta promenader i skogen, plocka bär, få massa sol, massa frisk luft. Bara leva i total tystnad. Så då förstår ni att inga barn kommer till denna stuga. Det ska bara vara jag o Jacksson.. i total harmoni med naturen.
Men ändå... njaaa, alla kryp, allt spindelnät, alla spindlar, mardrömmarna jag kommer ha om jag ska sova där, naglarna som förstörs, en ständig "skitig-känsla".. Okej, kanske inte är riktigt redo ändå...

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Du är utmanad :)

2009-05-05 @ 22:13:03
URL: http://http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0