Välkommen till en ny dag!

Imorse vaknade jag, hade fortfarande huvudvärk och annan värk, jag funderade: "Börjar jag faktiskt bli gammal?"
Johanna kallade mig för gammal i fredas, vet iofs att hon kanske inte menade de som att jag börjar bli riktigt gammal och grå i den benämningen. Men man kan ju börja undra.

Idag är det än en dag sol och det ser ju helt fantastiskt ut!
Gick o la mig vid 21 igår, hade sån huvudvärk och orkade inte sitta uppe bara för att sitta uppe. Meningslöst kändes de.

Idag vid frukost kom jag på nåt.. jag vill ju såklart börja göra mina egna smoothies.. fattar inte varför jag inte tänkt på de förut? Jag som köper smoothies var och varannan dag..
Ska köpa ingredienser idag o fixa.. Blir bra de =)

Imorgon är de fredag..skola hela dan.. men sen blire dans hela kvällen med Johanna! Hoppas på riktigt bra musik :)
Sen undra hon om ja skulle me på Sundsvall Fans supporterfest på Olearys på lördag.. jag kan inte bestämma mig. På sätt och vis så ja.. om jag är nykter.. Men på sätt och vis, nej! Orkar inte träffa nå fans från Sundsvall. Nå hockeypratande människor.. jag vet nästan inte en spelare i Sundsvall och jag vet inte hur det går för dom eller nånting, och ärligt talat så kunde jag inte bry mig mindre.
Och sen Oleary's. Jäkla äckligt ställe.. känns sunkigt o litet där.. Men ja... jag vet inte alls ja.. känner inte för de men..

Nej hörrni, nu ska jag göra mig iordning. Ska ju på en hel lektion på skolan idag, Kul!?


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0