Time

Jag skrev aldrig nåt igår, var så överdrivet trött, däckade vid 23..

Hur som helst så var jag uttråkad igår och som tur var så skickade Emilie sms "sätt dig på bussen till Birsta". Hennes uppmaningar är min lag..eller nåt sånt :) Jag satte mig iaf på bussen till birsta.. där gick vi runt runt.. Stella ville helst inte sova då det var så fantastiskt mycket nya ljud och ljus. Men mig gör det inget, ärendet var ju ändå att vara där med Mli o Stella o det va jag ju! :)

Ikväll vankas det premiär grillning! Förstår ni vad gott?? Grillat... Mmmmm! :)

Idag saknar jag Jacke. Vaknade imorse, minns exakt vad jag drömde, och kände ett så stort behov av att berätta det för Jacke..jag vill inte att drömmen ska inträffa.! Och jag brukar alltid berätta dom obehagliga drömmarna för honom. Men som vanligt vaknade jag upp själv och ingen Jacke att berätta nånting i huvudtaget för.

Idag blir jag förmodligen bara hemma. Ska o hämta ett paket på Ica men annars blir jag hemma.
Ska duscha o inte göra nånting tror jag. Vänta på att Britta kommer hem från Gävle så man får höra hur hon haft det =)


Nej nu, ska jag kliva upp!


Ha en bra lördag! :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Tusen tack för sällskapet igår! :) Super härligt att få spendera lite tid med dig!!

2009-03-07 @ 21:27:14
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0