svett

Jaha, denna dag har snart passerat.

Jag och Johanna tog en promenad i finvädret, var verkligen skönt med sol och värme för en gångs skull!
Efter de blev de ju att se Timrå matchen.. men det gick ju inge bra för dom.. och det är ju så det är, -må bäste man vinna.

Idag har vi också ätit riktigt god mat, spelat Bismark som jag äntligen vann, och jag vann stort! :)

Nu har Johanna åkt, Britta är o jobbar o pappa sitter o kollar skidskytte.. Tror ja ska joina pappa en stund men sen blire nog sängen. Vet fasen inte vad det är med mig, nåt som är i obalans tror jag. Svetten försvinner inte, jag svettas, jag är varm.. jag är fuktig i hårbotten.. Ja det är något konstigt. Jag har varit så här mer eller mindre hela dagen.

Imorgon ska ja umgås me Johanna, Eva och Maria! Det var längesen så det ser jag mycket fram emot!

Jag har faktiskt ingenting att skriva. Tråkigt.
Hur som helst så önskar jag att Jacke va hemma så kunde man mysa ner sig i soffan med han. Men det går ju inte nu.. så jag får väl "mysa ner mig" med pappsen iställe då :)

Ha en bra lördag kväll folket! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0