stressen tar sig

Nu har jag varit här i Utanede sen i fredags och inte fått mycket gjort.. eller ja, jag har ju tagit hand om djuren och grejat på det viset, fått umgås med mamma lite. Dessutom ska vi och häls apå morfar idag så jag får ju en del gjort faktiskt :)

Men stressen börjar infinna sig nu, rastlösheten.. Jag vaknade imorse och kände en svag panik - jag måste tillbaka till stan och plugga! Har en hel del plugg kvar att fixa och jag har ingen lust att sitta med allt i helgen, i sista sekund innan det ska vara klart. Dessutom har jag lite kompletterings uppgifter i MSK:n som jag måste försöka få undanstökade snarast!
Får se när jag drar hemöver, ska se vad mamma säger när jag säger att jag behöver åka hem snart.

Igår ringde min kära Jacob till mig igen. Vi är så synkade just nu, det är så skönt att höra hans röst. Vi är verkligen på gott humör båda två vilket gör allting så mycket lättare fast samtidigt så mycket jobbigare. Det är lättare för att det är jätte kul att prata med han.. men jätte jobbigt för då vi har så goda samtal så saknar jag han ju ännu mer.. jag skulle ju vilja ligga o prata med han hela nätterna.. Jag skulle vilja vakna varje morgon bredvid honom och veta att jag kan prata med han när helst jag vill. Nu är det inte så.

Drömde förra natten förresten om söta Stella. Kom på att jag måste hälsa på dom nå mer.. inte alls bra o tappa kontakten såhär.. men jag antar att jag tänker att emilie hör av sig när hon har tid och att jag inte vill störa, men samtidigt så är ju det helt fel. :)

Nu ska jag äta frukost!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0