Sova-borta-väskan

När jag och Elina var 18 och ute på krogen så ofta vi bara kunde.. så hade jag en väska som jag kallade "sova-borta-väskan". Detta för att jag alltid sov hos Elina och Tobbe då vi var ut. Jag praktiskt taget bodde i min "sova-borta-väska" på deras soffa.  Den här väskan är bra för den är stooor, jätte stooor.. så det får plats massvis av saker i den.

Jag har letat fram den här väskan nu eftersom jag ska sova borta inatt. Kommer dock inte ha så mycket grejer i den, mest skolböcker förstås. Och jag har en hel del grejjer hemma hos Jacke där jag ska sova inatt så jag behöver inte packa med mig hela badrummet och halva garderoben. =)

Ville bara dela med mig till er om min väska, som en gång i tiden var bland det viktigaste jag hade ! Precis som Elina hade sina "gå ut och ta en öl skor".. skorna som ALDRIG stoppade vid endast en öl.
Jaa man blir lite glad av att tänka på den tiden...haha, Vi var så jäkla korkade!

Nu har jag iaf packat väskan, duschat och ska snart bege mig till Bydalen.

Ha en bra eftermiddag!

By the way, är det någon som kan trolla med knäna eller kan kalla sig vädergud???
I så fall skulle jag vilja be den personen om en tjänst.. - Se till att det SLUTAR SNÖA! Det räcker med snö nu, man ser ju för fasen snart inte ut genom fönstret! (liten överdrift men det är faktiskt väldigt mycket snö nu).

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

..hehe..dom dær skorna ja` :)

2009-03-12 @ 03:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0