New day

Massor avs ämn har jag fått.. Känns riktigt gött! Somnade strax före 23 och vaknade strax före 9. Det blir typ 10 timmars sömn de :)

Har ätit frukost, lyssnat på gret music och slagit igång en maskin me tvätt.
Ska satsa på att städa undan lite här också, ser ut som ett bombnedslag..papper o böcker o grejer överallt.
Borde egentligen plugga lite men tror jag skjuter på de så jag får sitta hela dan imorron o hela tisdagen. Jag är ju ledig till onsdag så jag hinner ju.

Idag har jag mycket ont under mina fina fotsulor. Det måste vara sen i fredas. Sen tycker jag det drar lite i lederna också i benen. Inte träningsvärk men känningar. Vi kanske skulle ha stretchat när vi kom hem ändå?

I dag ska jag ju till alnö också.. undra om jag ska besöka Niklas grav när jag ändå är där ute, Det var längesen!
Höra om Maria kanske vill med.

Ha en bra söndag! Det ska jag ha! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0