nämen äre äntligen fredag?

God morgon folket!

Jag har varit vaken lite mer än en timme, gav mig själv lite sovmorgon idag faktiskt. Tänkte att jag kunde behöva de om jag ska orka med hela dagen.
Jag har ätit frukost och druckit en fruktsmoothie som jag mixade helt själv förstås :)
Nu sitter jag här med en kaffekopp och arbetar frebrilt med att vakna och bli riktigt överpigg. Jag är väl inte trött, men inte pigg heller. :)

Idag är det skola för hela slanten, känns rätt skönt med tanke på att vi får 2 nya uppgifter idag och jag har redan gjort klart den ena. Jag ligger bra till helt enkelt. =) Sen om jag gjort rätt i uppgifterna är en helt annan historia som vi får slutet på nån annan dag. Idag kanske??

Ikväll äre stadshuset med syrran som gäller. Tänkte köra på en helnykter kväll igen, känns bäst så.. Men risken finns att det blir ett glas vin till maten för pappa surra om att de kanske blir grillning ikväll och då vill mna ju helst ha ett glas rött också! :D Gött!


Nej hörrni, nu måste jag skunda mig lite, ska snart bege mig mot skolan.

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0