Jag håller fast vid mitt ord.

Jag har funderat, dömde jag ut Smala sussie för hårt igår? Nej det gjorde jag inte. Jag håller fast vid mina tidigare skrivna ord.

Läste precis i Mli's blogg att Metallica blev inställt igår.. det blev jag uppriktigt ledsen över eftersom mamma o Sivan åkt ända ner till Sthlm för de, och de är ju så sällan dom åker nånstans. Dessutom så pratade jag med dom båda igår innan konserten skulle börja och dom va så sjukt laddade så de va inte klokt.. jag bara skrattade åt dom.
Nu förstår jag varför mamma hade ringt två gånger. Jag skulle ha ringt upp na innan ja gick o la mig. Fy sjutton va trist!

Idag är det skola som gäller, och jag har varit vaken en timme, duschat, fönat och plattat håret.. Jag kom på att jag kanske ska träffa Catha idag, men jag får nog lämna återbud o planera om, känns inte som jag har tid idag..hoppas hon är okej med de.

Nu ska jag sminka mig o fixa lite. Om en timme bär det av till skolan.

Ha en bra dag kära folk!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Mli

Smala sussie is the shit! Skärpning kvinna! Men du är nog för djup för den filmen :P hehe.



Ja riktigt synd om dem som skulle på metallica igår!

2009-03-09 @ 08:16:45
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0