Inga överraskningar

Jag bjuder sällan på några överraskningar och tänker inte göra det idag heller.
Jag var på väg och skulle promenera ner på stan. Men vet ni vad som hände? Jag tittade på mina skolböcker och tänkte: "Nej, jag förtjänar inte att gå på stan o sola förrän jag gjort klart de mesta av alla uppgifter."
Så jag satte mig istället o plugga. Och jag är faktiskt rätt nöjd över det beslutet, jag har fått mycket gjort. Inte allt men det mesta. Är bara ett delmoment kvar i sista uppgiften nu.

Nu har jag iaf tagit ledigt, ska ner på stan, träffa Johanna o gå o sola. Kanske tar en raid på stan? Vet icke. Hur som helst så lyser solen ute, det är 6 grader i skuggan och helt underbart om det inte va för att det blåser så mycket.
Ska bli skönt med solsken och frisk luft i alla fall!

Johanna hänger med hem sen iaf så blire lite Guitar Hero World Tour lirande. Blir kuligt de!
Och som vanligt nu för tiden är jag ruskigt godissugen, bäst o äta en frukt eller nåt kanske, då borde det värsta sötsuget försvinna, eller???

Även att jag och Johanna bestämd eidag för att ta en favorit i repris. Det blir dans på fredag. Dans och svett och efter det ömma leder. Ska bli kul! Kör nog nyktert den här gången också för fy tusan va kul de va! :)

Nej hörrni, Nu ska jag dra..
Hoppas ni har en bra dag i solskenet!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0