Hockeytönt

Jag satt igår och skrev med resten i soffan, vet inte vad som hänt.. bara för att man ser några matcher i rad så lever man sig verkligen in i spelet. Jag som inte alls varit intresserad dom senaste åren.
Jaja, ännu en match att sitta och skrika till ikväll, ska bli skoj =)

Nu blire en sväng till skolan.. slutar 12 men ska sitta en stund med Cizzi efteråt o göra klart vårat grupparbete. Sen blire stan, måste dit o köpa lite nödvändiga saker som schampo o tandkräm o sådär.. var en evighet sen jag gick på stan. Gissar att det inte hänt nåt nytt där..jo förresten, jag ska på JC's utförsäljning också o kolla efter ett par jeans. Det kan jag ju inte missa!

Undrar om man ska sola idag kanske?? Helena gjorde mig så sugen på att sola igår då hon pratade om hur skönt det är och hur mycket piggare man känner sig efteråt. Jag måste nog sola idag.. :)

Ha en bra dag alla!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0