Haha, en komisk sak.

Måste faktiskt berätta en komisk sak.. Som jag tidigare skrivit så har jag sagt upp mitt träningskort eftersom jag inte tyckte det var värt att ha det då jag använde det så sällan. Det är väl 1 månad sen eller så som jag sa upp de..
Igår ställde jag mig på vågen, och vet ni vad? Jag har gått ner nästan 2 kg.. Fantastiskt!? Och jag gör ju ingenting! Nu funderar jag ju inte ens på att träna..

Jag har ju som alltid en teori eller flera teorier om detta fenomen. Antingen så är det psykologiskt. Jag har slutat pressa mig själv till träning och bra hälsa, därmed släpper pressen, jag slappnar av och äter endast då jag är hungrig vilket leder till viktnedgång.
Eller så beror det på att jag slutat äta bröd, dricker minst en smoothie om dagen istället för nåt annat mellanmål.
Mitt sista alternativ kan vara att jag två helger i rad varit på krogen nästan nykter och dansat tills svetten runnit. 
Alternativt kan det vara en kombination av alla ovanstående. Kul är de iaf :)

 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0