frisk luft

Jag har faktiskt fått lite frisk luft idag. Jag åkte med Britta och Stoffe ner på stan.. uträttade nå ärenden o hämtade Stoffe kära föräldrar. Sen blev de arbetsförmedlingen me Britta innan vi åkte o handla.
Det har varit riktigt skönt väder idag, riktigt skönt att man inte vara sutit inomhus också måste jag säga!

Finns endast en sak jag ångrar med denna dag och det är att jag inte köpte nå godis när ja va på affären! Varför gjorde jag inte de??? Jag är så äckligt sugen på godis.
Äsch, får bli en kopp te o en apelsin istället då! Man kan ju inte få allt...

Har antagligen inte mer att skriva om eftersom jag har ett mycket händelserikt liv! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0