Vem försöker jag lura?

Alltså, det här med rökningen.. vem försöker jag lura? Ska jag av alla människor sluta röka?? ;P
Det kommer ju inte gå, särskilt inte med tanke på att jag ska va hos mamma i helgen, från torsdag - söndag.. då röker man ju ännu mer än vanligt. No way, kan jag glömma! :)
Men fram till dess kan jag ju låta bli så gott jag kan iaf, känner ju inte nåt behov av det just nu. ersätter det hela med tuggummin och godis istället, bra va!? Blir nog en liten sallad till lunch imorgon för detta söt och fett-intag håller aldrig i längden. Blir ju till slut riktigt missnöjd med mig själv o de e ju inte kul.

Ville bara berätta de för er.
Nu ska jag krypa i säng, godnatt och sovgott! :D

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0