Tuesday

Tisdagen är snart slut, gud så härligt det är att jobba ändå, tiden går ju så snabbt och man är helt slut :D

längtar så otroligt till helgen, vara hos mamsen hela helgen!
På lördag kommer Jacksson upp, jag åker ju på torsdag redan, då ska jag o mamma åka o handla o så.. på fredag ska vi städa både huset och stugan tror jag. Blir så kul så :)
På lördag blir det "familjedag".. Mamma &Lars, Jag & Jacke, Björn &LInnea, Jens &Jenny samt Joel kommer att infinan sig. Ska bli jätte kul att umgås med alla på samma gång, det händer ju ALDRIG! :)
Dessutom ska ju alla vovvarna vara med, mammas 3 samt Jens och Jennys lilla Nikita. Kuligt värre :D

Snart kommer Jacksson hem.. Ikväll blire lugnt as usual, imorgon är det ju tidig väckning! :)

Hejsvejs! 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0