Tokigt.

Alltså, denna säng hos Jacke.. den är oskön, den är trång och jag får ont i ryggen av den! Har sovit sämst inatt helt enkelt och känner mig inte alls särskilt piggelin idag.

Helgen har varit bra dock. Var ju lite segt i lördas, jag var ju som sagt bakis.. men de va ändå kul att va me Mli o ett gäng andra tjejer. Inte så ofta jag umgås med tjejer i huvudtaget ju.. Blev en sväng på Oleary's men ja o Mli gav upp redan vid 01:30.

Igår var jag o Jacksson på tranviken o solade.. jag har fått sjuk färg på ryggen! Men det blåste lite kallt så vi åkte hem o la oss på studsmattan hos pappa o Britta istället! :) Grillning blev det igår kväll och det var jus om vanligt riktigt gott! En ren njutning! :) stressade sedan hem till Jacke för att han skulle packa ihop massa verktyg o grejer tills han börja jobba idag. Så medan han gjorde de så satt ja vid datorn o glodde efter lägenhet.
Vi var nämligen så sjukt less igår. Detta farande fram och tillbaka, packa grejer åt olika håll.. ett himla planerande bara för att kunna bestämma vart vi ska sova. Det är skit jobbigt.. Inget privatliv och inga rutiner. Bara en massa anpassande efter andra och situationen.

Och inatt vill jag nog sova hemma igen då eftersom jag har en jävulskt massa skoluppgifter att göra till onsdag.. om jag ska sitta här så måste jag ändå åka hem och hämta alla böcker och gamla uppgifter som ligger hemma. Nää, som sagt, detta är värdelöst.

Nu ska jag käka frukost och ringa Cizzi och sen försöka få lite gjort på nå skoluppgifter, känner mig rätt osocial idag faktiskt..

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0