The day after.

Goddagens kära läsare :)

Midsommarafton är över och den hade blandade ingredienser.
Vi åkte ut till Bergafjärden med båt som planerat vid 18 tiden. Satt i båtarna o drack ett tag innan vi gick upp till restaurangen. Satt på uteserveringen några timmar och drack mera.. Båtarna tog oss sedan till Piren där vi slog rot till 3 på natten. :) Jag vet egentligen inte vad jag ska berätta.. Jag och Jacke höll oss rätt lugna, inga ytterligheter vad gäller oss. Men bland allt annat folk så var det skratt, gråt, intriger och kaos. Stackars Kattis halkade och ramla ner i det iskalla vattnet.. Det var så hemskt och se.. hualigen, iskall va hon - av me kläderna, på med en del av Emmas kläder och filtar. Helt sjukt. Hon måste varit iskall när vi kom iland.

Elina ringde igår kväll och var så himla underbar, jag saknar henne verkligen nu. Jag kom på igår hur jävulskt lycklig jag är som har hittat tillbaka till henne som förr i tiden. Så sjukt skönt att vi blivit så nära vänner! :) Tack för samtalet gumman, och hoppas du hade fortsatt kul! :)

Något annat hemskt, på ett annat sätt hemskt dock, är att Jacke tappade sin ring...RAKT NER I VATTNET!
Jag blir så less på mig själv att jag inte lyssnat på han.. han har sagt ända sen han kom hem från Afghanistan att ringen är för stor och att han ständigt är rädd för att tappa den.. Han deffade ju i Afghanistan och en del underhudsfett försvann. Så där for ringen. Till först kände jag panik, visste inte om jag skulle bli arg eller ledsen. Tårarna var nära. Men sen tog jag mig samman och tänkte att det är ju faktiskt inget att göra åt nu.
Det är ju "bara" en ring, vi älskar ju varandra lika mycket ändå. Jacke blev dock väldigt ledsen.. och hela natten och morgonen nu har han pratat om hur skit han mår över ringen.

Kommer att komma bilder från gårdagen senare..

Hoppas alla ni andra hade en fin midsommar! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0