Missnöjd

Är så fantastiskt missnöjd med boendesituationen just nu.. Vill bara flytta, ha eget, dela ett hem med Jacke. Få lite egen tid med han men också egen tid med mig själv... För som nu.. Om Jacke är och jobbar och jag är ledig, då skulle jag kunna ha en stund för mig själv, ligga i sängen exakt hela dagen om jag vill, eller städa vartenda hörn jag hittar.. men nej, jag är aldirg själv. För antingen så är Jackes mamma hemma eller så är Britta hemma hos mig. Det är liksom ingen ro, inget eget. Man kan inte fixa, inte möblera, inte köpa blommor, ingenting. För man har inget eget hem!
Känner mig nedstämd och irriterad över sitautionen, det tär.. det är mycket som tär just nu..

Önskar att han med lägenheten hade kunnat sagt: "Ni har högsta budet, ligger bäst till och ni får den!"
Istället sa han: "Ni har högsta budet, men jag ska ha lägenheten kvar en månad till."

BLÄ!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nina

Nämen vilken dålig stil!! .. kan han med lägenheten verkligen göra så!? - lägga ut på försäljning o sen ändra sig.. låter konstigt, o synd för er del såklart..

2009-06-23 @ 22:43:46
URL: http://nonna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0