Godmorgon!

Jag är trött. Men uppe ändå, kände att jag ville kliva upp i någolunda bra tid idag så vi kanske får lite gjort. Vi ska till Birsta idag, försöka fixa med ringen, kanske kolla en sväng på IKEA, va ju längesen nu! :)
Jacke ska plugga idag.. Jag ska hem och hämta jobbkläderna, kan va läge för de. Jag börjar jobba imorgon, känns jäkligt skönt faktiskt - samtidigt som man blivit lite slö och bekväm av att plugga och bara jobba nån gång ibland.

Nu börjar dock allvaret, det blir en lugn start men sen jobbar jag nästan varje helg i juli. Tur jag va ledig på midsommar iaf :)

Veckans schema!
Måndag: 7-15
Tisdag: 7-15
Onsdag: 7-15
Torsdag: 7-15
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig. Ska till bispen o umgås med alla i familjen.
Söndag: Ledig.

Som sagt: en lugn start :)

Nu ska jag se om Jacke tänker lkiva upp snart eller hur det är!
Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0