Ett inlägg

Nu är det dags för ett inlägg.. har ju inte suttit vid en dator sen förra onsdagen. Har blivit frälst i helgen, av skogen, av naturen, av lugnat och av allt solande och badande. det gör mig inget att jag är fylld med myggbett för jag vill bara tillbaka till stugan i Norrsjön. Tack mamma och Lars som ordnade o greja så alla samlades! :)
Som Joel sa så var det måååånga år sen vi alla var samlade så de va verkligen på tiden. Tack alla för en underbar helg!

Så nu är man ju tillbaka i stan.. måttligt road av det. Tillbaka till jobbet, svetten och all denna trafik. Mer än nånsin vill jag härifrån, åtminstonde nu över sommarhalvåret. Helt värdelöst att vara här. Skulle lätt kunna tänka mig att bo i en sommarstuga eller liknande hela sommaren.

Här har Gatufesten startat lite lätt... Kul!? Näää, faktiskt inte alls. En jäkla massa folk, bussarna går inte som dom ska och jag tycker allt är lite drygt faktiskt. Samtidigt som man ska va jäkligt glad att dom anordnar nåt! Man klagar ju halkva året om att det inte händer når, att allt är så tråkigt.. Nu fixar dom ju iaf Gatufesten som i sig är rätt stor..så ja, jag ska väl va glad ändå :)

Nu ska jag lägga mig o mysa med älsklingen.. vi fortsätter söka lägenhet, ska på en visning imorgonkväll och på sätt och vis hoppas jag att jag ska bli förälskad i den för den kan vi få köpa omgående med inflytt denna vecka typ.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0