Dagens

Klev upp strax efter 6, kunde inte somna om efter att Jackes väckarklocka ringt. Så jag pallrade mig upp.. har plockat ur diskmaskin, börjat plocka undan o greja inför dagens städning.

Igår städade jag och Britta övervåningen, noggrant och bra blev det! Idag ska jag ta mig an nedervåningen, om det blir lika noggrant är jag inte säker på.. vi får se. =)
Imorgon är Johannas studentfest.. och det mesta är förberett och klart. Inte allt, men nästan allt.

Nu ska jag komma igång med städningen på riktigt.

By the way så var min älskade bror Björn här o hälsa på en sväng igår, han hade nämligen klarat körkortet, GRATTIS! :)

Ha en bra dag, friends!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0