DAGEN D.

Uppe i tid, har halvt gjort oss iordning.. Idag åker vi! PARIS 2009!
Ska bli så jävulskt skönt att komma bort, vila, ha semester, se denna fantastiska stad med dess fantastiska byggnader. Jag ska njuta av staden, av allt som händer där och framförallt ska jag njuta av att vara själv med min älskling.

Igår va vi till Mli o Johan, pojkarna spelade Wii medan Mli klippte mig.. var verkligen på tiden, är ju 4 månader sen jag klippte mig. Hon gjorde inget speciellt med mig, bara toppade lite..ganska mycket men så lite som möjligt :)

Nu ska jag fika och sen göra mig klar.
Vi kommer tillbaka på torsdag kväll så förvänta er inget inlägg innan dess.

Förresten, vad ska alla göra på midsommar?


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0