Vi kör.

Jag och Johanna kör, Golds gym den här veckan, börjar på Friskis gym nästa vecka. Jag har sjuk träningsvärk, men på nåt vis så är det ju skönt, man känner sig lite nyttig, lite piggare. Känns rätt bra.

Vet ju att jag skrivit att jag ska ha sommaruppehåll men jag kan ju liksom inte låta bli att skriva, nu var jag riktigt sugen! :)

Denna vecka har verkligen varit fulltecknad och kommer antagligen fortsätta i samma stil.
I måndas var det jobb och sen träning, sen matlagning - sen sömn.
Tisdag: Jobb, hem en sväng. Maria fyllde 30 så vi va hos henne!
Idag onsdag: Faktiskt varit ledig idag, hör och häpna! Men stressad..hela dagen.. Va o träna, sen duscha, sen hem för att fixa mat. Jag och Jacksson missförstod varandra så ingen mat blev de. Hungrig. Visning på västra radio.g. - VILL HA! Middag med Jackes föräldrar som kommit hem från Grekland.. Jackes faster är här också.
Torsdag: Jobb, träning och sedan middag hos pappa med Johanna. Kortspelet Canasta förstås.
Fredag: Jobb, träning.. Sen middag med Jacke hos pappa.. Canastakväll med pappa och Britta.
Lördag - Söndag: Vi kommer förmodligen och förhoppningsvis befinna oss i mamma och Lars stuga i Norrsjön i helgen. Bara jag och Jacksson och ett fiskespö. Skulle vara underbart! :)

Nu ska jag lägga mig o kanske glo på tv innan ja somnar.
Det var kul o skriva några rader! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0