Nästan allt gick dåligt.

Igår gick nästan allt dåligt!

Började dagen med att ringa tandläkaren eftersom jag har en skön smärta i munnen... "Välkommen till tandläkare Jan Forsgren, vi har semesterstängt till den 3/8."  Less? Javisst!

Sedan ringde dom från jobbet, ville jag skulle jobba - självklart tackade jag nej! Har ju hur mycket som helst att göra när man väl är ledig så man hinner ju knappt med sig alls.

Nästa scenario handlar om lght. Vi har ju som tidigare berättat varit och kollat på 2 lägenheter i samma hus på V,Radiog. En lägenhet på 2:a våningen och en ligger på 3:e våningen. Igår fick vi veta att killen på 2:a har ångrat sig och ska inte sälja längre.. Okej, lite less blev vi men det var inget mer med det... vi satte oss vid datorn och skulle lägga bud på den andra lägenheten. DEN ÄR BORTA! Den är borttagen från både hemnet och mäklarens sida. Såld redan?? Ingen aning.
All kraft flög liksom ur mig.. Jag vet ju att dom brukar ta bort dom när budgivningen är färdig.. men budgivningen här hade ju knappt börjat. Jag fattar nada.
Vi ska dock ringa idag så fort mäklaren öppnar och höra vad det är frågan om.


Idag är jag uppe med tuppen så jag ska hinna med mig.. Måste tvätta och städa idag. Samt ska jag o träna mitt i allt detta. Som sagt så hinner man inte med mycket när man är ledig.. fullt upp och jag känner mig stressad.

Nu måste jag hänga tvätt och komma igång med allt som ska göras innan det bär av mot gymmet.

Ha en bra dag!  :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

om säljaren vill bli av med lägenheten fort så kan dem ju ha tagit ett bud som kändes ok och varit nöjd sedan..



attans att båda flög ur händerna på er :(

2009-07-28 @ 10:54:21
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0