Efter ledig helg

Måndag igen, fortfarande ledig, SKÖNT!

Vi va i stugan i helgen, allting blev så bra! Grillning och fiske, jag drog en liten aborre och skrek som en idiot av rädsla. Jacke drog en stor och ful gädda som vi slog ihjäl med en sten. :)

Idag ska jag umgås med Maria som fyllde 30 förra veckan. Ska också hem till pappa och Britta, måste tvätta kläder!! Sen ska jag försöka hinna med att träna med Johanna innan vi ska och fika hos Robin, Frida och lille Oskar. Stress stress stress. As usual.

Ska ringa tandläkaren nu också även om det tar emot. Jag vill inte slösa en jävulskt massa pengar nu när jag inte har så mycket pengar. Har ju blivit så snål så det inte är klokt. Men detta går inte längre.
Jag har ont och har haft till och från ganska länge nu.. Visdomständerna jävlas. Tanköttet är svullet, insidan av kinden också, så det är svårt att tugga och bita ihop nu utan att nästan bita sönder kinden.
Ena tanden har vuxit fel, den har vuxit snett och river på insidan av kinden så fort jag biter ihop. Ja ni hör ju själv, det är inte klokt.. Jag måste till tandläkaren!

Nu ska jag göra mig iordning så jag kommer iväg nån gång.
Hejdå!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0