Way to go

Jahapps, vi har inte kommit iväg till Riiby än.. men det beror endast på att Britta skulle åka o handla.. och då passade jag på att sätta mig och fortsätta med pluggandet. Vilket jag blev helt klar med till och med! Så idag har jag lämnat in de 2 arbetena vi hade nu. Lär ju ändå få nya den här veckan så det känns skönt att ha allt gjort! :)

Jacke ringde idag också, sköönt, känns som de va ett tag sen ja prata med han. Men på nåt vis hade vi inte så mycket att säga till varandra. Det händer ju inte sådär himlastormande mycket här hemma. Och det som händer där nere håller han för sig själv.

Nej nu ska vi nog bege oss ut till Riiby, tänkte bara uppdatera er om att jag är så jävulskt nöjd med min skolinsats idag!

Ha en bra kväll folket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0