Varför???

Varför har jag så svårt att somna på kvällarna?? Är det för att jag nästan alltid dricker en kopp kaffe på kvällen eller är det för att det är så förbaskat jobbigt att sova själv eller vad är de? Blir tokig.
Men trots att jag hade svårt att somna igår så tog jag mig upp innan 8 idag iaf, det kändes gött.
Så nu på morgonen har jag rensat lite, satt in papper i pärmar, betalat räkningar och diverse annat. Har också packat träningsväskan och är redo för ett besök på Ego.

Egentligen borde jag inte prioritera att dra o träna nu, inte förrän jag fått allt till skolan klart.. men jag drar hellre o tränar än läser en tråkig faktabok om kroppens celler. Blir as mycket att göra ikväll och imorgon bitti istället.. För det är rätt mycket jag ska ha gjort tills imorrn då skolan börjar. Mycket att läsa in o komma ihåg. Men det får så lov att ordna sig.
Ska förmodligen träffa Cizzi före skolan imorgon o luncha, då kanske vi kan diskutera lite, det är då jag brukar lära mig bäst. Vi börjar ju inte förrän 13 imorgon o jag tror det är ganska mycket info bara men man vet ju aldrig. :)

Nej du, nu ska jag nog röra på mig. Åker ner o tränar, sen ska jag försöka att än en gång få tag på Anja, vilket inte är det lättaste. Ska se vad hon gör idag och om vi inte kan träffas. Saknar henne.. och det är en hel evighet sen vi ens pratade med varandra förutom nåt enstaka sms.

Ha en bra dag people!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Jag har också fruktansvärt svårt att somna om kvällarna. Vet inte vad som hänt men somnar aldrig före tolv, snarare efter ett.. Det spelar liksom ingen roll att man kliver upp tidigt heller så somnar man inte :S Irriterande nå alldeles väldigt!

2009-01-13 @ 10:58:58
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0