utan internet

Ja tänk så hemskt! Idag har jag varit utan internet nästan hela dagen för att nån propp hade gått o jag är för ointelligent för att fatta hur man fixar de. Så denna dag har varit rätt trist, men istället har man ju fått en del gjort. Har tvättat hela dagen, plockat o städat undan, duschat o grejat.

Less över att jag inte tog mig iväg o träna idag som tänkt, jag var på väg, hade tagit på mig träningskläderna.. men så kollade jag graderna, konstaterade att det var varmt och skulle va nice med lite utomhusvistelse. Försökte nå Anja men lyckades inte.. så träningen blev det inget av med, inte heller nån utomhusvistelse. Sämst självdisciplin.

Jacksson ringde i eftermiddag, han har anlänt till Afghanistan - de va ju skönt för han! :) HAde dock inte så mycket att säga till han och som vanligt kände jag mig liute chockad då han ringde eftersom man hela tiden går och väntar på de samtiidgt som man försöker tänka att han inte kommer ringa alls. Så som vanligt blev jag stum, hade inget att säga..förutom att ja saknar han och älskar han.
Får ta nya tag nästa gång han hör av sig och hoppas jag har nåt vettigt att prata om då!

Borde försöka ta tag i de här med skolan nu.. men hur ska jag orka??

Anyway, ha en bra kväll folket!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Catharina

Hur länge blir han borta denna gången? Du gör de bra som inte bryter ihop i saknaden =)

Kramar

2009-01-07 @ 13:31:31
URL: http://kajsamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0