Update

Blir inte att ja skriver så mycke, har varken ork eller tid. Och känns som ja prioriterar att va med min älskling istället.

Hans födelsedag gick bra, vi åt på Olearys o bowlade efter maten. Jag tyckte dock hamburgaren va riktigt vidrig o smakade fisk så ja åt inte upp den men de gick väl helt okej på bowlingen jämfört med hur de brukar gå. Fest hos Anton.F sen och i sista sekund ner på krogen med Anton.L.

Igår hade vi middag med föräldrarna våra. Det var jag, Jacke, Britta, Pappa, Jackes mamma Karin, Jackes pappa Olle, Wille och Johanna. MIdaggen hölls här hemma på Alvägen och det gick över all förväntan. Dom surrade o surrade så jag visste inte riktigt vad vi nånsin varit nervösa för.

Imorgon åker Jacke tillbaka till Afghanistan och det gruvar jag mig så för. Visst att den förra månaden han va borta gick bra..men den var hemsk, och jag vill inte uppleva den igen på nåt sätt i huvudtaget. Uscha buscha..om han bara kunde stanna hemma!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0