Söndag

Det är söndag och helgen är i princip slut. Det har varit en rätt bra helg.
Fredagen - Britta fyllde år, vi firade henne med fondue, dricka och sedan kortspel och TP.
Igår, Lördag så klev ja o Johanna upp i någolunda tid och drog ner på Ego o tränade, bastade o njöt av hur skönt de va att träna på en lördag. Sedan blev de fika på stan.
Idag, Söndag ska familjen ut till Riiby i Bergeforsen för pappa ska hjälpa Mattias med renoveringen. Eventuellt ska jag o Johanna med också men det beror på om vi får rida eller inte. Har  inte kollat vad det är för grader ute än..det hänger lite på det men det hänger mest på om det finns några hästar lediga.
Om det inte blir nån ridning så blir det iaf träning på Ego. Det är bestämt.

Imorgon är det en ny vecka och jag borde ha lagt ner mer tid på studierna i helgen än vad jag gjort. Jag har ju bara läst när jag varit på gymmet. Ingenting när jag varit hemma.
Men jag hinner säkert på nåt vis. =)

Nu blire frukost för min del iaf. Ha en fantastisk söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0