So simple.

Ja det var verkligen enkelt egentligen, varför har jag dragit ut på detta?
Det tog 40 minuter för mig att skriva klart den stora uppgiften jag hade kvar i Människan socialt och kulturellt.
Nu återstår bara en mindre uppgift som jag tänker ta mig an imorgon. Vet på ett ungefär hur jag ska göra den så det kan inte bli så svårt tycker jag.
Känns grymt skönt att ha gjort detta innan bedtime iaf, annars hade nog ångesten som jag redan bär på ha vuxit sig ut genom mina öron. Det är sjukt vilken press man kan sätta på sig själv ibland. Och det känns hela tiden som att det inte är tillräckligt, som att man inte gjort tillräckligt bra ifrån sig. Men hittills har jag klarat mig bra och jag tänker fortsätta i samma stil.

Kvällen skulle egentligen bestå av ännu en Irene Huss film men det var hockey på tv så Irene Huss blev automatiskt utröstad - tyvärr. Men men, den visas ju flera gånger så det är ingen big deal.
Jag har saknat Jacke ikväll, gått som på nålar, hoppats att han ska ringa men nej, no sign of him yet. Så synd för helt plötsligt i min tristess har jag fått helt konstiga idéer som jag tror jag måste diskutera med han bara för att få bort dom ur mitt huvud. Hoppas jag kommer ihåg dom tills den dag han hör av sig.

Jaja, ska väl gå o lägga mig nu även om jag som vanligt inte känner mig ett dugg trött. Måste bero på all överskottsenergi som jag går o bär på här hela dagarna och inte gör något av.

Men Gonatt då!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0