Show them?

ser ni? Jag är fortfarande uppe.. så trött.. men ingen ro i kroppen.

Jag kan iaf lova er att jag gråtit nästan varje dag i en vecka nu.. nästan.. av alla möjliga orsaker.
Av:
- Saknad
- Lycka
- Ensamhet
- Pga serieavsnitt
- Kärlek
- Omtänksamhet

Ja, det är väl dom anledningarna jag kan hitta nu.. Det har varit en konstig vecka.. så mycket lyckliga saker som hänt och samtidigt har jag varit så ledsen emellan åt.
Och jag vet ju att jag alltid varit en känslosam människa.. men det är väl okej att jag visar det då emellan åt? Även om jag just nu blivit bra på att bita ihop och inte visar dom så öppet som jag gjort tidigare..
Men visst kan jag skriva deppiga och mörka saker hr ibland.. kanske ofta till och med..
vill bara klargöra att ingen behöver läsa om mina käsnlostormar om dom inte vill. Tror faktiskt inte att det är för er jag skriver.. det är nog mest för mig själv.
This is like a diary :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Robin ^^

Hej!

Nu har jag startat en Valentine's day tävling i min blogg där du har chansen att vinna två olika små, gulliga paket :)



Var gärna med du också :D



http://bexiii.blogg.se/2009/january/tavling-vinn-ett-valentines-day-paket.html

2009-01-29 @ 23:15:52
URL: http://bexiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0