seriöst

Seriöst, så är jag sämst på att göra de jag ska!
Jag tog mig iväg o träna, blev ca 2 timmar på gymmet, mest kondition. Hade med mig skolboken, öppnade den som hastigast men hittade istället nåt på tvn att se så ja slog ihop boken o trampade o såg tv istället! Svettigt vare och pulsen gick upp. Härligt!

Sen ja kom hem har jag ätit lunch, kollat på Top Model och satt igång en maskin med tvätt. Har inte duschat än... men det är bara för att jag tänkte att ja ändå skulle städa nu så då blir ja svettig igen. Duschar efter de.

Har egentligen inget vettigare att skriva för tillfället. 
Men jag återkommer, som vanligt!



By the way, jag har inte rökt nåt idag..än... tänkte försöka dra ner på rökningen. Och så länge man håller sig sysselsatt går det rätt bra att strunta i de. Kanske man skulle sluta helt?? Njaaaa... jag vet inte om ja vill de.. Men blev lite motiverad då Elina har slutat nu. Och Eva o Maria hade slutat också hörde jag. Duktiga människor. :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0