School

Nu befinner jag mig på skolan.. Jag tog mig hit!! :) Trodde fasen inte ja skulle klara de imorse..
Jag hade ställt 3 klockor mellan 7 -8.. vakna ja o klev upp?? Nepps, det gjorde ja inte! 8:30 orkade jag mig upp.. men det var inte långt ifrån att ja gick o la mig igen då huvudet kändes så tungt av tröttheten.

Tror minsann det är dags för mig att vända på dygnet igen. Börja gå o lägga mig innan 22 så jag kan vakna utvilad senast 7. Jag är som barna.. behöver nästan 12 timmars sömn.. :P

Jag håller på o läsa Flyga Drake nu och igår låg ja o läste rätt länge. Tycker ännu inte att den verkar särskilt fantastisk men det är ju för att det för mig är lite fel sorts bok. Brukar inte direkt läsa såna där böcker och därför blir jag inte särskilt intresserad. Men dom säger ju att den är bra och jag har lovat Jacke att läsa den innan han kommer hem.
Kan iaf berätta att jag läst 7 böcker sen i slutet av november. På 2 månader har jag alltså läst 7 böcker.. känns ganska sjukt :) Man läser mycket med andra ord!
Camilla Läckbergs böcker är verkligen nåt att rekommendera. Jag läste de 6 böckerna hon skrivit nu och jag tycker dom är fantastiska. Man blir som uppslukad. Hon har ett sätt att skriva på som gör att man inte vill lägga ifrån sig boken, genialiskt!

Nej hörrni. nu ska ja inte skriva mer. Ska skriva ut lite papper o greja som de va tänkt.

Sen ska man se vad de är för ny frivillig lektion dom lagt in på schemat: "Svåra ord och begrepp". Hoppas verkligen det är nåt intressant eftersom jag åkt hit helt frivilligt :)

Have good day, See you later.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0