Privileged.



Hittills denna förmiddag har jag faktiskt förenat nytta med nöje.
Jag har hittat en ny serie vid namn Privileged som jag suttit i tittat på.. har sett två avsnitt. Men..jag lovade mig själv att för att jag ska få kolla på denna serie så måste jag plugga lite först. Så jag skrev halva delen innan första avsnittet och sen en till del innan andra avsnittet.
Nu tänkte jag sätta mig o skriva lite till innan jag ser ett till avsnitt. Det blir som belöning på nåt vis.
Jag pluggar lite och får se ett avsnitt..sen pluggar igen. Kanske jag blir klar med den här uppgiften idag om jag är flitig?? =)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Aha, nä då är det inte så länge kvar ju! Tiden går fort :) Men jag förstår att det är jobbigt! Ja hur går det för mig, jag knagglar mig framåt iaf :) Vi är fortfarande tillsammans ja, håller på att söka uppehållstillstånd o grejer men det är bara massa papper o bök. Så allt känns hopplöst då och då..

2009-01-08 @ 14:04:40
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0