ÖGA!

Nånting hände inatt, vet inte vad. Jag vaknade.. och hade ont som sjutton i Ögat! Det pulserade och kändes som det skulle sticka ut en näl inifrån.. precis så beskrev jag smärtan för mig själv inatt.
Jag försökte öppna ögat och då började tårarna rinna direkt, det gjorde så ont! Valde att tvinga mig att somna om istället.

Idag.. det känns, det svider lite, jag är röd på ena sidan av ögat.. men det är ändå okej, jag ser ju iaf det jag skriver nu. Men det känns lite irriterat faktiskt. Skumt.

Jaja, jag kom inte hit och skrev för att klaga över mitt öga bara.
Jag vill faktiskt berömma mig själv också som lyckats någolunda med att vända tillbaka dygnet ordentligt.
Jag vaknade 05:50 när klockan ringde och tvekade inte en sekund med att kliva upp, det kändes gött! Tror inte jag är så jätte trött idag heller :)

Men saknaden sitter i nu, som en ständigt klump.. kom hem nu då! Jacob, kom hem!


Skola till 16.. tänker inte gå längre än så. jag känner mig stressad nog som det är. Sen utgång med Elina. Great :)

Vad ska ni hitta på idag då?

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0