Nattskriverier

Nu är det natt, det är dags att sova. underligt nog orkar jag inte ens lägga mig i sängen. Känns inte som jag har nån lust med de..men det lär jag göra ändå =)

Kvällen har varit nice. God mat, gott vin, goda drinkar, kortspel med pappa, Johanna o Wille och sen vatten och surr med Britta då hon kom hem fårn jobbet vid 00:30.
Även att vi gick ut o skotta snö, Jag, pappa o Wille. Kändes som en god sak att göra efter tolvslaget =) Britta var rätt chockad då hon körde in på gården och vi 3 stog där fullt påklädda o skottade.

Har iaf varit en bra kväll. jag o pappa har surrat mycket om det förflutna och om det som är, vad som är rätt och vad som är fel. Om valutor och världs ekonomi. Alltid intressant, har nog säkert lärt mig en hel del nytt ikväll!

Men nu lägger jag mig och sover! Kändes skönt att rapportera om kvällen iaf..

Damn it, kom just på att jag inte bäddat i sängen än.. bläää.. varför gjorde jag inte de förut då jag drog ur dom gamla sängkläderna?? Bra fråga..yes!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0