huvud.

Mitt huvud, mitt kära huvud.. det har värkt hela eftermiddagen. Jag har haft stor lust att lägga mig och sova men tror faktiskt att jag lyckats hålla mig vaken trots att jag bara slöat framför tvn.
Jag har druckit säkert 1 liter vatten i eftermiddag, tänkte att de kanske va därför huvudvärken dök upp.. men nej, den har blivit värre. Så jag har druckit kaffe, tänkte att de kanske va koffeinbrist..men nej, nu sprängs det snart. Jag vet ju inte om jag har feber för det är väldigt sällan jag har det tror jag.. men jag känns väldigt varm och har en underlig skakfrossa. Men hur som helst. Jag vet inte vad det är fel men tänker ta en treo nu snarast och sen lägga mig och sova.
Det borde göra susen right? :)

Annars har jag väl egentligen inte mycket att förtälja, det har varit en slö kväll.. Det enda roliga har egentligen varit att min käraste älskade Jacke har ringt. Och gissa om jag saknar han!?
12 dar kvar.. sen kommer han.. känns som en evighet dock.. men jag vet att det går fort!

Hoppas ni alla har en bra kväll! :)

Gonatt och sovgott!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0