Härliga Fredag!

Denna fredag har varit fantastiskt bra.
Började med att jag gjorde klart sista uppgiften i människan socialt och kulturellt så nu kan jag lägga den kursen bakom mig.
Precis när jag skickat in uppgiften så ringde chefen igen o fråga om jag kan jobba! JIPPI :) Så på söndag ska jag jobba 7-17, great! :)
Sen fick jag besked från csn att mitt studiebidrag kommer på måndag, tack för det, det är mycket välkomnat nu efter jul och nyår!
Sen kom det absolut bästa: Jacke ringde! Och det kändes verkligen som att de va en evighet sen ja prata med han o jag hade så mycket att säga o diskutera o prata om o han stackarn fick knappt en syl i vädret eftersom ja va så upp i varv! Men han fick säga några ord iaf :)

Efter det tog jag, Britta o vovven en promenad på 1 timme, varmt blev det och förbaskat skönt va de dessutom! VÄLBEHÖVLIGT minst sagt!

Nu har jag precis fikat lite och vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig för i eftermiddag när jag varit såhär flitig. Tror ja kanske ska försöka städa lite och sedan ta en dusch.

Fantastiska fredag! Ikväll blire Irene Huss igen - great! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0