Godkväll

Jag och Elina har precis komimt till bosvedjan efetr ett besök på filmstaden där vi såg filmen Bröllopsduellen. Den va ju rätt bra, skönt tidsfördriv en lördag kväll! Men sjukt mycket folk där, låååånga köer. Ledsamt var ju också att när filmen var slut och jag kikade på min telefon så såg jag att jag hade 7 missade samtal från Jacke.. Uscha så hemskt att man inte kan ringa upp eller skicka ett sms o åtminstonde skriva att vi va på bio.

Ska sova här hos Elinas mamma inatt för jag o Elina tnkte satsa på att komma upp i tid imorgon och sen bege oss ut till Birsta o kolla in rean innan det är dags för Elina och hennes syster Tessie att åka tillbaka mot Sthlm.

Nu ska jag o elina kolla på lite tv men sen blir det nog sängen. Kan vara bra om vi ska orka upp imorgon i vettig tid.
Så skönt att ha henne hemma här, att ha nån att umgås med! Hon har gjort denna helg mycket bra :)

Gonatt!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0