en sån där stund..

Nu anlände jag precis till en mörk plats utan sol, en jobbig stund, då jag verkligen känner för att ha Jacke hemma, vill bara krypa in i hans famn och somna. Vill prata mig till sömns, med han som god lyssnare. Eller ha en telefonlur mot mitt öra med hans röst på andra sidan. Jag vill höra han säga med sin gulligt ironiska röst: "Men My vänta nu, måste vi bestämma de där nu?" Precis som han så ofta säger då jag kommer med tokiga eller mindre tokiga idéer. Sen vill jag att han ska säga att han älskar mig och att allt ordnar sig.. för det gör det alltid..ordnar sig.

Jag har haft ett långt samtal med Nina nu och det var härligt, att få surra o surra om allt möjligt, och jag är så sjukt glad att hon är "in a happy place" just nu. Hennes lycka gör mig verkligen glad, var så längesen jag hörde henne kvittra på detta vis.
Tack för samtalet gumman, det gjorde gott!

Nu ska jag försöka sova, ny dag imorron.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0