eftersläng

Gårdagen var tung.. Vet inte vad de blev, kände väl helt enkelt inte för att kliva upp, vara social och må bra. Så klockan 16 klev ja upp, åt middag.. sen gick jag o la mig igen. Slött.
Men det var på nåt vis skönt att bara strunta i allt en dag och återhämta sig eller nåt. 
Det har kommit en eftersläng av allt nu och idag vill jag helt enkelt lägga mig under täcket och grina hela långa dagen. Jag vill så gärna prata med Jacke nu, säga hur mycket jag saknar han. Och att jag älskar han trots att han är så långt borta. Att jag inte tycker om att vara känslokall utan bara är det för att jag måste..
Men det går inte.

Jag måste på skolan idag, hur tungt allting än känns..jag måste. Annars missar jag för mycket och så pass mycket självdisciplin har jag att jag förstår att det inte är bra att missa mycket.

Nu ska jag åka, Hejdå


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0