5 veckor kvar

Shame on me säger jag bara! Detta måste ha varit en av de absolut värsta slödagarna hittills, jag som hade så mycket planerat för mig idag.

Visst har jag fått lite gjort, men det är ytterst lite de! Har lyckats läsa igenom lite skolgrejs, kollat runt o planerat kommande termin. Och där slutar förmodligen listan eftersom jag inte tänker dra upp att jag typ diskat o sånt, för det gör jag dagligen.
Så vad har jag gjort???
Jag har legat på soffan, tittat på serier, sen förflyttat mig till sängen, läst några sidor och sedan somnat som en stock. Jag vet inte ens hur länge jag sov, men de va mörkt ute när ja vakna o klockan var halv fyra. Fick så jävulskt dåligt samvete gentemot mig själv att jag genast klev upp o tog en promenad med hunden. Men även om jag försökte gå en längre bit med henne så gick jag i racerfart för det var isande kallt ute med en ilsken blåst som piskade mig i ansiktet.
Kan iaf konstatera att det var första gnutta frisk luft jag fick på 3 dagar och innan de så har jag bara fått luft när jag gått mellan bilen och huset så det kan ha varit välbehövligt.

Ikväll blire en Irene Huss film. Annars har jag inte mycket planerat, skjuter än en gång upp pluggandet. Hoppas dock Jacke ringer för jag har en idé angående denna termin som jag skulle vilja diskutera med han. För även om det inte gäller honom så skulle de va skönt att få hans åsikt.
Det är 5 veckor kvar nu tills han kommer hem..det har gått en halv sen han åkte.
Ibland känns det så jäkla jobbigt att jag bara vill skrika.
Men det gör jag inte, jag biter ihop och håller mig hemma istället, det funkar för mig.
Det där med att hålla mig sysselsatt, javisst de kan funka. Men för mig funkar det fint att hålla mig hemma också, för här frågar ingen nåt om Jacke och hur de känns o allt sånt, så här behöver man inte ens tänka på att han är borta.

Ha en bra kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Therese

Näe, vi har inte köpt nåt än. Men kommer förmodligen att göra det. (:

2009-01-07 @ 17:43:05
URL: http://thessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0