4 veckor kvar.

Idag är det ganska precis 4 veckor till Jacke kommer hem igen, känns dock som en evighet måste jag säga.. Skulle verkligen vilja ha hem han nu genast. Men jaaa, tiden lär väl gå ändå. Och det ger mig mer tid till att göra sånt jag borde, som plugga och träna. Idag ställde jag mig på vågen och det var inte kul kan jag säga utan överdrift. Det inte bara känns och syns i spegeln hur det banat iväg den senaste tiden. Jag mår inte bra på det här sättet och därför måste det åtgärdas.

Idag börjar skolan igen och på nåt vis känns det rätt bra faktiskt. Imorgon är ja ledig så då tänkte ja passa på o tvätta, köpa present åt Britta och träna. Ska höra med Johanna om hon hänger på. Längesen ja spenderade lite quality time med henne.

Har haft huvudvärk i några dagar nu, framför allt på kvällarna och ibland har jag vaknat till på natten med huvudvärk men jag har ignorerat de, och tröttheten är ju makalös. Undra om det är nåt fel eller om man bara kan bli såhär ibland? Tänkte att de kanske är nå brist på nå vitamin eller nåt men jag tycker jag får i mig mycket vitaminer o sånt genom de ja äter..

Nu blire att göra sig iordning.
Ha en bra dag folket!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0