-20!!

Jag är pigg och alert idag, somnade ju strax efter 22 igår, sköönt! :)

Idag är dock en sån dag då man skulle vilja ligga hemma under täcket med en  bok i sin hand.. för kollade nyligen på termometern och den visade till min fasa att det är -20 grader ute!
Så det var bara att gå o ta på sig mer kläder för jag hatar att frysa. Nu har jag långkalsonger o grejer på mig så ja känner mig lite som en michelingubbe, men hellre de än att frysa.

Idag blire förmodligen en tung dag, kommer vara helt slut när ja kommer hem är ja rädd för. Mycket fakta och mycket att lägga på minnet. Får anteckna så mycket jag kan.

Vi slutar iaf 16:30 idag, övervägde att dra o träna efteråt men struntar i det, jag va ju o träna 2 pass igår.. Så träningen skjuter jag nog på tills imorgon.

Nu måste jag åka på skolan
Ha en underbra fredag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0