vitlök

Goddag denna härliga söndag..(?)

Jag är lite bättre i min förkylning idag faktiskt. Måste vara vitlöken och finrexinet som gjort susen. Är inte helt frisk riktigt än men betydligt bättre idag än föregående dagar.

Har dock tryckt i mig 2 vitlöksklyftor och en påse finrexin denna morgon för att verkligen bli av med förkylningen. Skulle va så skönt att vara frisk och kry tills imorgon då de e skola på gång igen. Dessutom kommer ju världens bästa Jacke hem på onsdag och då har man ju ingen lust att va slut pga förkylning.

Denna dag kan icke spenderas utomhus eftersom det snöar, mycket! så jag tänkte avsluta städningen som jag höll på med igår. Har golvena kvar och sängkläderna ska bytas.. Funderar dock på att vänta med sängkläderna en dag till så jag blir ännu lite friskare och får lägga mig i friska och fräscha sängkläder :)

Ja, egentligen har jag väl inte mycket att säga.

Hoppas ni får en bra söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Du har blivit utmanad i min blogg! :)

2009-02-08 @ 16:16:51
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0